Reise

I Vasset barnehage har vi som tradisjon å reise til utlandet på tur annakvart år. Vi brukar vårt faste reiseselskap “Vasset Airlines” og barna blir med på ei reiseoppleving med passkontroll, sikkerheitssjekk, baggasjedrop og flyreise til ulike destinasjonar. Reisemål blir satt og både store og små deltar i planlegginga og gjennomføringa av turen.

Det Fysiske Miljøet

Vi vil inspirere til fantasi, kreativitet og skaparglede!

I Vasset barnehage er vi bevisste på å skape gode leikemiljø som stimulerer til ulike typar leik og variasjon av tilgjengeleg leikemateriell er viktig. Av erfaring ser vi at å lage leikemiljø ift tema vi arbeider med stimulerer positivt til leik og utforsking.
Vi har rom i barnehagen med fleksibilitet i, slik at vi kan variere kva type leik ungane kan halde på med. Inn i mellom lagar vi temarom.